Feb 20, 2007

five in a raw

Παίρνω από τον zpi και το sensualmonk την πασα και συνεχίζω... "το πυραμοειδές παιχνίδι που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες και "τρέχει" σε πολλά blogs. Ο καθένας πρέπει να πει 5 πράγματα για τον εαυτό του ή την ζωή του -άσχετα πόσο σημαντικά είναι αυτά- που οι άλλοι πιθανόν δεν τα γνωρίζουν και έπειτα να δώσει "πάσα" σε άλλους 5 να κάνουν το ίδιο στο δικό τους blog".
So, here we go:

1. Έχω αλλάξει το επίθετό μου

2. Έχω ληστέψει (κυριολεκτικά) ένα συμμαθητή στην πέμπτη δημοτικού

3. Έχω φοβηθεί σοβαρά τρεις φορές για τη ζωή μου: 1990, 1994, 2000

4. Υπήρξα μέλος των Νέων Πρωτοπόρων

5. Ταξίδεψα 1400 χιλιόμετρα σε δύο μέρες για κάποια.

Η πάσα μου πάει -εφ' όσον το επιθυμούν ή δεν το έχουν ήδη κάνει- στους:
M. Hulot
CrazyMonkey
Vague Tourist
Provatos
Schottkey

Tough Call, innit...

buzz it!

3 comments:

sensualmonk said...

αγαπητέ vjay,
συμβουλευθείς μόνο το παλιό [;] μπογκ από τα λινκς μου, σας προσεκάλεσα και εγώ ήδη - so i can't take it back:

http://sensualmonk.blogspot.com/2007/02/5.html

:-)

Τυπος Νυχτερινος said...

Με γεια η μετακόμιση Σπάιρους :)

Ωραία πεντάδα... ;)

Καλημέρες

Spyros_VJ said...

Καλημέρες, Καλημέρες! Ευχαριστώ.
Έχω την εντύπωση ότι αρχίσμαε να ξαναμαζευόμαστε οι 'παλιοί' ή κάνω λάθος;