Feb 27, 2007

Την pattησα!

Μου έχει συμβεί αμέτρητες φορές και κατά καιρούς μου το έχουν εκμυστηρευθεί διάφοροι και διάφορες. Ποιο; Μα το να σου κολλάει ένα κομμάτι τόσο πολύ που να χρειάζεται εγχείρηση για να το βγάλεις από το μυαλό σου!
Συνηθέστερο είναι δε, το κομμάτι αυτό που σου κολλάει να είναι ένα σκουπίδι. Άντε στην καλύτερη των περιπτώσεων να σκουπιδοφέρνει.

Σήμερα, ακούγοντας ένα εντελώς αδιάφορο VA, το "Ministry of Sound - Annual 2007" (πως έχει καταντήσει έτσι...), χτύπησε κόκκινο το "κολλημάμετρό" μου (διεκδικώ copyrights για τη λέξη!).

Ρε, ποιον μου θυμίζει;
Το εν λόγω κομμάτι είναι του Ιρανού DJ και παραγωγού Sharam. Ονομάζεται PATT (party all the time). Εδώ το link - το 'embed' είναι απενεργοποιημένο... δεν ξέρω γιατί.

Κι ενώ έφερνε έντονα επάνω του την 80ίλα (το χαιτάκι, το ριγέ Lacoste και το timberland στην JackieO και την Make Up) δεν πήγαινε με την καμία το μυαλό μου ότι επρόκειτο γι αυτό:



(#1 US hit το 1985!)

buzz it!

No comments: