Jan 27, 2009

Futura Strikes Back


Στο link που ακολουθεί, θα συναντήσετε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες έρευνες που διεξήχθησαν μέσα στο 2008 και αφορά στο εγχώριο Creative Industry! Ναι, όντως υφίσταται και στη χώρα μας κάτι τέτοιο. To CREATIVE SURVEY 2008 είναι η πρώτη ουσιαστική έρευνα με τόσο μεγάλο δείγμα (1050 νέοι και παλαιότεροι επαγγελματίες της διαφήμισης, print, web κ.α.) και αγγίζει όχι μόνο... κλαδικά ζητήματα (στο στομάχι μου κάθεται ηλέξη 'κλάδος') αλλά επεκτείνεται και σε θέματα που αφορούν τα εργαλεία της δουλειάς τους και λοιπά καίρια. Με αυτό τον τρόπο η έρευνα αποπειράται να δώσει μια σφαιρική εικόνα στον κόσμο, ως προς τα έμψυχα -και μή- υλικά που συνθέτουν το χώρο. Στο site έχετε τη δυνατότητα να κατεβάσετε ολόκληρη την έρευνα σε μορφή pdf.

Όπως λένε οι διεξάγοντες:

"Το Creative Survey δημιουργήθηκε για να δώσουμε, αλλά και να αποκτήσουμε όλοι μαζί μία συνολική εικόνα του επαγγέλματός μας. Μπορεί οι "δημιουργικοί" στην Ελλάδα να είναι πολλοί. Mε το Creative Survey, όμως, έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε και ποιοι είναι. Και φυσικά να προσδιορίσουμε στόχους επαγγελματικούς και οικονομικούς, για να τους μετατρέψουμε σε κεκτημένα. Στο Creative Survey κλήθηκαν να συμμετάσχουν όσοι ανήκουν στο ευρύτερο δημιουργικό κοινό...

...από φρέσκους απόφοιτους μέχρι ολοκληρωμένους σχεδιαστές, από υπαλλήλους μέχρι ιδιοκτήτες δημιουργικών γραφείων, από χομπίστες μέχρι αφοσιωμένους επαγγελματίες. ‘Ολοι είχαν στη διάθεσή τους 3 μήνες, από την 1η Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαρτίου 2008, προκειμένου να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο.

buzz it!

No comments: